Voorzitter: Dhr P. Eppinga
Penningmeester/secretaris: Dhr M.G.M. Heikens
Bestuurslid/projectcoordinator: Mw M.C.T. Harlaar-Oostveen

De bestuursleden genieten geen beloning voor hun werkzaamheden.
Onkosten gemaakt bij de uitoefening van hun functie zullen aan de bestuursleden worden vergoed.

De stichting is ingevolge overlijden van erflaatster mevrouw Marjan Huisman-Koetzier bij testament opgericht.

In 2017 heeft de uiteindelijke boedelverdeling plaatsgevonden.

Beleidsplan

Om het doel van de stichting te bereiken is het navolgende beleidsplan opgesteld:

Werkzaamheden

De bestuursleden zijn verantwoordelijk voor het ontwikkelen en actueel houden van het beleid. Zij beoordeelt de projectaanvragen. Deze dienen goed onderbouwd te zijn met gedetailleerde informatie over de kosten, haalbaarheid en rendement (zelfredzaamheid, continuïteit en toekomstperspectief). Vervolgens wordt een plan van aanpak opgesteld, welke gefaseerd ten uitvoer wordt gebracht. De uitvoering van een project gebeurt onder begeleiding van een plaatselijke projectleider.

Jaarlijks worden de projecten bezocht om de resultaten te bekijken en affiniteit met het project te behouden.

Het bestuur vergadert drie à vier keer per jaar.

Financiele verantwoording

De stichting is op 10 augustus 2012 opgericht.

Het jaarverslag 2019

Het jaarverslag 2020